Notice: Undefined offset: 5 in /home/mahbobtarin/public_html/showmahbob.php on line 26
اکبر ترکی


Notice: Undefined variable: width_tablighpx in /home/mahbobtarin/public_html/tablighat.php on line 12




سیاسی » نمایندگان مجلس دهم » نمایندگان اصفهان » تعداد بازدید: ٣٠٧٣٥٢
اکبر ترکی
امتیاز:

Notice: Undefined variable: counter in /home/mahbobtarin/public_html/showmahbob.php on line 271
اکبر ترکی منتخب چادگان، فریدون‌شهر و فریدن از استان اصفهان در مجلس دهم شورای اسلامی می باشد.
زندگی نامه از زبان اکبر ترکی
اینجانب اکبر ترکی فرزند اسداله، سال ۱۳۴۲ در روستای خویگان سفلی از توابع شهرستان فریدن در یک خانواده ی مذهبی و کشاورز پیشه پا به عرصه وجود نهادم. تحصیلات ابتدایی خود را در روستا سپری و سه سال راهنمایی و سال اول و دوم دبیرستان را در شهر داران و دو سال آخر دبیرستان را در اصفهان گذراندم.
سال دوم دبیرستان مصادف با آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بود که با توفیق الهی از جمله مبارزان نهضت امام خمینی (ره) همگام با ملت انقلابی ایران در عرصه مبارزات علیه رژیم ستم شاهی بودم.
در تابستان ۵۸ و ۵۹ به عضویت موقت سپاه پاسداران فریدن در آمدم و سال ۶۰ دیپلم گرفتم و با اولین کنکور بعد از انقلاب فرهنگی در سه رشته دانشگاهی و مراکز آموزش عالی با رتبه بسیار خوب قبول شدم ولی به علت نیاز جبهه و جنگ، از همان سال به عنوان عضو رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فریدن مشغول خدمت شدم.
باعنایت الهی در مهر ماه سال ۶۳ وارد حوزه علمیه قم شدم و از محضر اساتید بزرگ آن حوزه بهرمند شده و سپس به حوزه علمیه اصفهان عزیمت و از وجود بزرگانی چون حضرت آیت الله مضاهری و حضرت آیت الله مهدوی کسب علم و فیض نمودم و تا قسمت زیادی از رسائل و مکاسب را گذراندم.
در سال ۶۵ همزمان با تحصیل علوم حوزوی به عضویت مجدد سپاه دوم سیدالشهدا (ع) در آمدم و در سال ۶۶ با اجازه از محضر آیت الله مضاهری و مرحوم آیت الله مشکینی رئیس مجلس خبرگان در کنکور سراسری شرکت کردم و با رتبه ۱۱۶ کشوری در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شدم، اما به دلیل حضور در صحنه های دفاع مقدس یک سال مرخصی تحصیلی گرفته و پس از پشت سر گذاشتن عملیات پیروزمندانه مرصاد د اتمام جنگ در مهر ۶۷ وارد دانشگاه شدم.
با توفیقات الهی و تبعیت از اوامر و منویات ولی امر مسلمین در طی ۸ سال جنگ تحمیلی با حضور مکرر و متناوب به عنوان بسیجی و عضو رسمی سپاه و در گردان امام صادق (ع) طلاب حوزه علمیه قم در جبهه های جنگ حق علیه باطل شرکت فعال و مستمر داشتم.
سال ۷۴ در رشته پزشکی فارغ التحصیل و با اخذ مدرک دکترای پزشکی بلافاصله به عنوان معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدن جهت خدمت به مردم متدین و عزیز منصوب شدم.
در مهر ماه ۷۷ با قبولی در رشته تخصصی پرتو شناسی تشخیصی ( رشته رادیولوژی و سونوگرافی و سی تی اسکن و MRI ) وارد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و در مهر ماه سال ۸۰ فارق التحصیل شدم.
با توجه به نیاز مبرم به رشته اینجانب در سراسر کشور و استان به عنوان رئیس رادیولوژی بیمارستان امین اصفهان منصوب ولی با توجه به نیاز مردم فهیم و بصیر شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت به تخصص اینجانب به خواست مردم از سال ۸۰ تا کنون مامور به خدمت در فریدن شدم که علاوه بر افتخار خدمت رسانی به مردم این منطقه، در طی سالهای ۸۰ تا ۹۰ دو روز در هفته هم مشغول انجام خدمت به مردم حق شناس و بزرگوار فریدونشهر در بیمارستان رسول اکرم ( ص ) بوده ام.
همچنین در این سالها پیشنهاد خدمت در قسمت هایی همانند معاونت های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و نیز در حوزه معاونت های وزارت بهداشت و درمان را هم دریافت نمودم که خدمت به مردم منطقه را ترجیح دادم.
از آذر ماه سال ۸۴ سمت مدیریت شبکه بهداشت و درمان فریدن به بنده محول شد و در تیرماه سال ۹۰ به حکم وظیفه و احساس تکلیف و تاکید تعداد کثیری از دلسوختگان، جهت شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مسولیت خود استعفا نمودم.
همچنین با اعتماد همکاران محترم پزشک در طی سه دوره به عنوان عضو هیئت مدیره و رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستانهای فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت و عضو شورای هماهنگی نظام پزشکی استان اصفهان فعالیت مستمر داشته ام و همزمان به مدت ۱۰ سال به عنوان دادستان نظام پزشکی شهرستانهای فوق بوده ام.


توجه: از آنجا که درج مطالب در سایت "محبوبترین‌ها" برای همه کاربران آزاد می باشد، از همه کاربران محترم تقامندیم؛ در صورت مشاهده مطلبی خلاف واقع، غیرقانونی و یا منافی فرهنگ و اخلاق ایرانی و اسلامی در هر یک از پروفایل‌ها، از طریق بخش "تماس با ما" سایت مدیریت سایت را در جریان بگذارید.
 روابط عمومی سایت محبوبترین‌ها
Share


Notice: Undefined variable: width_tablighpx in /home/mahbobtarin/public_html/tablighat.php on line 12



صفحه اصلی | ارتباط با ما | درباره ما | خبرنامه | جستجو | نقشه سایت | RSS
محبوبترین‌های سیاسی | محبوبترین‌های ورزشی | محبوبترین‌های هنری | محبوبترین‌های اقتصادی | محبوبترین‌های دانش | محبوبترین‌های اندیشه | محبوبترین‌های فرهنگ و ادب | محبوبترین‌های ارتباطات | محبوبترین‌های تاریخ و جامعه | محبوبترین‌های بهداشت
Notice: Undefined variable: linktop1 in /home/mahbobtarin/public_html/bottom.php on line 28

اکبر ترکی

محبوبترین‌ها,مشاهیر ایران,بیوگرافی نخبگان,جدیدترین اخبار,محبوبترین‌چهره‌ها,محبوبترین‌های سیاسی,محبوبترین‌های ورزشی,محبوبترین‌های هنری,محبوبترین‌های اقتصادی,محبوبترین‌های پزشکی,محبوبترین‌های فرهنگی,محبوبترین‌های دین و اندیشه,محبوبترین‌های رسانه و ارتباطات,محبوبترین‌های علم و دانش,محبوبترین‌های تاریخ و جامعه,